sobota, 28 lipca 2012

Konkurs w Scrapcafe...

Uwaga! Uwaga!
W Scrapcafe nie lada gratka do wygrania! Wspaniałe przydasie i dodatkowo prace przygotowane specjalnie dla Was przez Monię, Wiśnię i przeze mnie :)
Ja przygotowałam mediowy tag - gazeta odbita metodą transferu na gessie, tuszowania, mgiełki i embossing na gorąco :)


Zapakowany w kopertkę...


Mam nadzieję, że się spodoba :)

A cały zestaw do wygrania, który przygotowała dla Was Mag, wygląda tak:


Żeby zdobyć te cudeńka, wystarczy polubić Scrapcafe na facebooku oraz podane tam zdjęcie (to samo co powyżej) udostępnić publicznie z dopiskiem: "KONKURS". Spieszcie się - zabawa trwa do 3 sierpnia włącznie!

7 komentarzy:

maj. pisze...

Tag cudny, a kopertka jeszcze bardziej!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Zachwycający zestaw przygotowałaś, aż żałuję, że nie mogę wziąć udziału w konkursie ;)

mag pisze...

A mi żal oddawać te piękności :) Zwłaszcza kopertka mnie zauroczyła :)

Anna Baldwin pisze...

sliczny jest twoj tag, astrasznie fajnie go zapakowalas. Pozdrawiam

Chimera pisze...

Jakie cudne kolory, piękny ten tag, koperta również!

Dorota Dołęga pisze...

ja właśnie głównie na ten tag poluję :)

Tusia Lech pisze...

Ależ mi się podoba ten tag i kopertka!!! Wiesz - dawno nie miałam czasu zaglądać na blogi (ze 2 tygodnie) i jak teraz do ciebie zajrzałam, to nie mogę się oderwać :D Co post to komentarz :)