czwartek, 26 lipca 2012

Najlepsze życzenia...

Ponieważ nie dysponuję jeszcze wystarczającą ilością czasu na zabawę papierkami, a z drugiej strony strasznie ciągnie do kleju, nożyczek, stempli i tuszów, to postanowiłam zrobić przynajmniej karteczkę - na imieniny dla pewnej Ani :)


Centralną część stanowi.... nieudane ATC :) Chciałam zrobić tło do ATC, a potem straciłam koncepcję na resztę, ale że podobały mi się te kropeczki i kwiatki, to postanowiłam wykorzystać je w kartce. Do stemplowania i cieniowania użyłam tuszy Distress Tea dye, Antique linen i Fired brick.


Chwilowo wracam do swoich "naukowych" obowiązków, ale mam nadzieję, że już niedługo będę miała więcej czasu na moje ulubione hobby :)

21 komentarzy:

frutti pisze...

Świetnie wyszła Ci ta kartka :) Ja też ostatnio przerobiłam jedno z swoich ATC na kartkę. Życzę Ci abyś szybko uwinęła się ze swoimi naukowymi obowiązkami, po to by mieć więcej czasu na scrapbooking. Pozdrawiam xoxox

Muszelia pisze...

chciałabym, żeby wszystkie moje ATC były takie "nieudane" :) Świetnie się wkomponowało!

Ania pisze...

Cudna kompozycja i świetne kolorki :)))

Irena Rysa Maciąg pisze...

super wyszła. życze więcej czasu na przyjemnosci:)

Ala M. pisze...

Twoje ATC to główna ozdoba kartki i dodam, że bardzo mi się podoba :)

Po prostu Asia pisze...

Na miejscu Ani byłabym zachwycona!
Piękna kartka :)

Chimera pisze...

Wyszła naprawdę świetnie, jest taka ciepła i miła dla oka :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Hahaha, zawsze byłam zdania, że najlepsze prace wychodzą, kiedy próbujemy zamaskować błąd ;) Chociaż ja w tym ATC błędów nie widzę ;) Śliczna karteczka :)

ZUzanna pisze...

No i proszę.. jak pięknie można wykorzystać NIEUDANE ATC... ja tam bym chciała, żeby mi się tak nie udawało... ech....
Śliczna kartka :)

Boei pisze...

Śliczna jesteś! Miałaś fajny pomysł;)

Caro-ART pisze...

Świetna kartka :) fajne kolory

bois-fleurie pisze...

Love the colours of this . When i dye with tea bags its never so good.

chanya13 pisze...

Śliczna, ATCiakowy środek (niby nieudany?) podoba mi się najbardziej - urocze są te kropeczki i kwiatki

Anna Baldwin pisze...

Piekna karteczka.

Peninia / Gosia pisze...

Prześlicznie:)Cudowna karteczka:)

Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, to dodaje mi twórczych skrzydeł.
Ślę słoneczne pozdrowienia.
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com/

Karmeleiro pisze...

Swietnie dobrałaś kolory!

Dorota pisze...

Świetne, ciepłe kolory. Cudna kartka!

hania739 pisze...

Jest po prostu piękna!!!!!!!!!!

OriBella pisze...

Karteczka wyszła cudna!:)

igła i nitka pisze...

Pozostaje mi życzyć Ci więcej takich "nieudanych" ATC:) Kartka wyszła pięknie - jak zwykle subtelnie i elegancko. Bardzo podoba mi się też kolorystyka.

Ellie Knol pisze...

GORGEOUS, Love the colors!