poniedziałek, 14 października 2013

Zabawa mediami...

Powoli zapełniam mój nowy artjournal :) Przy okazji eksperymentuję, odkrywam nowe możliwości, jakie dają media, brudzę paluchy i wszystko dookoła :)


Ten wpis przygotowałam z myślą o mixed-mediowym wyzwaniu w craft4you. Z mediów użyłam mgiełek, tuszy wodnych, gesso, medium żelowego, pasty strukturalnej, glossy accents i pudru do embossingu z linii distress (daje fantastyczną chropowatą strukturę). A ze sklepu craft4you jest ten okazały kwiatek :)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie miłe słowa, które tu zostawiacie :*

17 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Fajna zabawa, efektowne detale :)

maj. pisze...

Kolorki i faktura nieziemskie!!!!

Anna Baldwin pisze...

struktura jest swietna! Kolory jeszcze bardziej mi sie podobaja - mamnadzieje ze kiedys tez tak bede potrafila

Funiaa pisze...

Niesamowity !!! Czy ja kiedyś będę tak umiała? Nie mogę się napatrzeć. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4You. :)

Ola (Ikemo) pisze...

Świetna praca!! Uwielbiam połącznie czerni z taka soczystą czerwienią!

Teresa Carini pisze...

I like the textures! Very nice work!

Michelle Looi pisze...

this is totally fab!

Sylwia-eR pisze...

Te zdjęcia macro dopiero pokazują jakie to cudne...

Handmade By Doris pisze...

To istne cudo mediowe! Bardzo chciałabym tak potrafić :))

☼ Carolina ☼ pisze...

NIce blog!
congratulations!
from Chile!

Agnieszka Korman pisze...

Ile tu smaczków. Uwielbiam te zacieki!

Meresanth pisze...

Świetny wpis! Faktura z pudrem genialna! Bardzo mi się podoba.

Boei pisze...

Cudne!!! Ale energia;)

Licho_Nie_Spi pisze...

Cudne faktury! I tak krwisto!

Sue Marrazzo Fine Art pisze...

So COOL looking...LOVE the texture.

eva pisze...

kapitalne! te kolory i faktura!
Musze sie w koncu odwazyć na chlapanko mediowe...

Szalona ;) pisze...

Uwielbiam Twoje strony!!
A brudne palce są super!! :)