niedziela, 4 września 2016

Wakacyjny albumik...

Wywołałam część zdjęć z wakacji i nie mogłam siedzieć obok nich tak obojętnie ;) Na początek zrobiłam niewielki albumik (mierzy ok. 12x12 cm), który u mnie pomieścił 7 zdjęć, ale gdyby dobrze pokombinować, to można byłoby dołożyć jeszcze kilka. Papieru UHK Gallery są jak dla mnie tak ozdobne, że prawdę mówiąc nie widziałam potrzeby urozmaicać za bardzo poszczególnych stron. Dodałam tylko trochę stempelkowych kleksików, taśmę washi i jakieś pojedyncze kwiatki.
Zapraszam do obejrzenia :)







Dziękuję za wszystkie komentarze pod wcześniejszymi postami!

5 komentarzy:

maj. pisze...

Kolory pięknie dobrane do zdjęć! Śliczny!!!

Teresa Carini pisze...

Beautiful shape! Nice pictures!

Mia pisze...

Świetny albumik i super chłopaki ! :)

Iwona create pisze...

Albumik jest niebywale urzekający :)

kigabet vel Ki pisze...

fenomenalny :|)