wtorek, 6 września 2016

Zimowo u schyłku lata...

Powiało dzisiaj u mnie chłodem, a wręcz mrozem :) Na szczęście tylko na blogu. A wszystko za sprawą Inki i jej zaproszenia do stworzenia, w ramach inspiracji, kartki świątecznej na blogu Święta na okrągło. We wrześniu na kartkach musi pojawić się stempel, i koniecznie mediowe tło. Przyznam, że dla mnie największym wyzwaniem było wyczarowanie zimowego/świątecznego klimatu kartki - ja się w ten nastrój wprawiam dopiero w grudniu :) Ale ostatecznie chyba się udało.



Karteczka jest warstwowa i połyskuje od srebrnego embossingu, brokatowej pasty śniegowej oraz kleju z brokatem.



Tło stworzyłam od podstaw - przy użyciu pastelowej mgiełki, stempli i pasty śniegowej Aleene's.


Poszłam za ciosem i zrobiłam od razu drugą kartkę świąteczną - tę w zupełnie innym stylu i kolorystyce, ale również wg wytycznych. Tutaj wykorzystałam tradycyjny papier scrapowy, ale w dość neutralnej tonacji i z delikatnym wzorem. Tło urozmaiciłam stempelkiem, złotym splashem i połyskującymi na złoto gwiazdkami. Gwiazdki to nic innego jak gel medium nałożone przez maskę, a następnie wtarty w nie pyłek perfect pearls. Śnieżynkowy stempelek zembossowany na gorąco :)
I tak wygląda całość:





Zachęcam Was do zabawy :)

13 komentarzy:

MakaArt pisze...

Really amazing and beautiful card! ;-)

Ludkasz pisze...

Piękne kartki:)

maj. pisze...

Śliczne! Rzeczywiście o tej porze roku trudno jest myśleć o mrozie, ale Tobie wyszło rewelacyjnie!!!

Mia pisze...

Bardzo podobają mi się te karteczki, a przy okazji przypomniałam sobie, że też mam ten mini stempelek z jelonkiem. :))

Inka pisze...

Duża dawka różnych możliwości, jest z czego czerpać pomysły! Podobają mi się obie, delikatne i ciekawie zrobione, dziękuję za pomoc!

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękne prace! szczególnie ta mroźna mnie urzekła :)

Ania S pisze...

Obie przepiękne :-)

Carmen pisze...

Wspaniałe dwie inspiracje. Od dawna podziwiam tła które tworzysz z taką lekkością mimo zastosowania wielu różnych mediów.

GosiaMachynia pisze...

Cudne ... ale lato niech jeszcze się nie kończy !!! :)

Iwona create pisze...

O rety... odlotowe są, ale bardziej zachwyca mnie ten niezwykły klimat, jaki wyczarowałaś - tak, tak, wyczarowałaś - na niebieskiej kartce :)

Jadwiga pisze...

Piękne prace wyczarowujesz :) Dziękuję za odwiedziny u mnie, a ja z mojej strony też postaram się zostawiać ślad po sobie. Pozdrawiam cieplutko :)))

Sylwia-eR pisze...

Niepowtarzalne...Cudne!

Ann pisze...

Obie przepiękne :)