środa, 14 grudnia 2016

Pastelove ATC...

W ArtGrupie ATC do 24 grudnia macie możliwość wzięcia udziału w Mikołajkowym candy i zgarnąć zestaw cudnych ATeCiaków od naszej załogi. Jaki to będzie zestaw, to się okaże dopiero po 24., ale ja już teraz uchylam rąbka tajemnicy, co w nim znajdzie się ode mnie :)
Wesolutkie, optymistyczne, po prostu PASTELOVE ATC :)
Biegnijcie szybciutko na stronę ArtGrupy i zapisujcie się, bo wszystkie dziewczyny szykują coś naprawdę wyjątkowego!
Moje pastelowe kolorki, to moja nowa zabawka, a mianowicie akwarelowe kredki :) Ale poza tym jest i tradycyjnie pasta strukturalna i stempelki.



Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

maj. pisze...

Cuuuudne!!!!!

zcdl pisze...

júúj super, krásne!! :)

KLAUDIA-GR. pisze...

Cudowne :) Aż żałuję, że nie mogę zapisać się na candy ;)

mosia pisze...

Bardzo energetyczne!

Iwona create pisze...

Ja też love Twoje pastelove :)